آنباکس گوشی شیائومی می‌10 اولترا | Xiaomi Mi 10 Ultra ,

menuordersearch
farastar.ir
۱۳۹۹/۶/۱۶ یکشنبه
(2)
(0)
آنباکس گوشی شیائومی می‌10 اولترا | Xiaomi Mi 10 Ultra
آنباکس گوشی شیائومی می‌10 اولترا | Xiaomi Mi 10 Ultra

می ۱۰ اولترا، پرچمدار تمام عیار شیائومی، با شارژ سریع ۱۲۰ واتی و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی معرفی شد. این گوشی هوشمند ازطریق دوربین پریسکوپی میتواند سوژه ها را تا ۱۲۰ برابر بزرگنمایی کند.

 

می ۱۰ اولترا اولین گوشی در بین گوشی های شیائومی به حساب میآید که پسوند Ultra را یدک میکشد. می ۱۰ اولترا بهبودهای محسوسی درمقایسه با می 10 پرو به خود دیده تا به دستگاهی بسیار خاص تبدیل شود. می ۱۰ اولترا واقعا دستگاه خاصی است؛ نه فقط به لحاظ داشتن دوربین و سخت افزار توانمند، بلکه به دلیل معرفی در سالگرد دَه سالگی شیائومی. چینی ها تلاش کرده اند مجموعه ای از دستاوردهای جدیدشان را به می ۱۰ اولترا تزریق کنند تا این گوشی بتواند دربرابر رقبای قدرتمندش در بازار، عملکردی عالی از خود نشان دهد.

 

در می ۱۰ اولترا استفاده از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و شارژ بیسیم ۵۰ واتی همراه با شارژ سیمی ۱۲۰ واتی و دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی با مکانیسم پریسکوپی و بزرگنمایی ۱۲۰ برابری دیجیتالی را شاهد هستیم. دوربین اصلی گوشی نیز حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد؛ اما این حسگر بزرگتر از حسگر دوربین پریسکوپی است. دوربین پریسکوپی و دوربین ۱۳ میلیمتری فوق عریض، دیگر دوربین های پنل پشتی می ۱۰ اولترا هستند. دوربین ۱۳ میلیمتری می‌۱۰ اولترا عریض ترین دوربینی به حساب می‌آید که تاکنون در گوشی های هوشمند استفاده شده است.

 

جدیدترین پرچمدار شیائومی از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با وضوح فول HD پلاس، پنل OLED و خروجی رنگ ۱۰ بیت، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی برخوردار است. پنل OLED می‌۱۰ اولترا که از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند، نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ دارد و به حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت دست پیدا میکند. می ۱۰ اولترا از اسپیکر استریو استفاده میکند و بخش بالای سمت چپ صفحه نمایش آن میزبان حفره ای دایره ای شکل برای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. شیائومی می‌گوید حسگر اثرانگشتِ زیر نمایشگر گوشی بهبود پیدا کرده است.

 

شیائومی می‌۱۰ اولترا در زیر بدنه اش از تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده میکند که در نگاه اول، کمی دور از انتظار بود؛ زیرا کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را هم با بهبود محسوسی درمقایسه با مدل عادی معرفی کرده است و انتظار داشتیم موبایلی در حدواندازه ی می ۱۰ اولترا به مدل پلاس مجهز باشد؛ البته درهرصورت اسنپدراگون ۸۶۵ هم تراشه ای قدرتمند به حساب می‌آید. پرچمدار جدید شیائومی از ۸ یا ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی پرسرعت UFS 3.1 بهره می‌برد.

 

پرچمدار جدید چینی ها از فناوری شارژ بیسیم معکوس ۱۰ واتی نیز پشتیبانی میکند و در آن از رابط کاربری MIUI 12 برپایهی سیستم عامل اندروید ۱۰ استفاده شده است. شیائومی می‌۱۰ اولترا قرار است در رنگ های مشکی (Obsidian Black) و نقرهای (Mercury Silver) عرضه شود که هر دو مدل پنل پشتی سرامیکی دارند. البته شیائومی نسخه ی ویژه ای از گوشی را هم با نام Transparent Edition عرضه میکند که پنل پشتی شفاف دارد.

 

در ادامه با ویدیو جعبه گشایی این پرچم دار جدید شیائومی همراه شما هستیم

 

برای مشاهده و خرید انواع محصولات دیجیتال اینحا کلیک کنید

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegraminstagramaparat
logo

دفتر فروشگاه
استان البرز _ شهر هشتگرد _بلوار امام خمینی بازار صدف طبقه همکف پلاک 39 فروشگاه فرا استار
هم اکنون با ما تماس بگیرید تلفن های تماس 02644233003 - 09353030905